Sunday, July 19, 2009

Puas Dapat Tgk Manutd Vs Malayis....live from mata aku sendiri....weee

Aku adalah peminat manutd ....rasa puas tak terkata dapat tgk pemain manutd beraksi depan mata....sebelum ni...aku hanya dapat tgk kat tv ja...tapi kali nie...depan mata aku pulak..WOW.....lepas nie aku boleh cita kat hussein , amir...nak bagi depa semua jeles...haha.... nak sampai sana....naik lrt jela.....dahla naik train silap....kena patah balik....pergh...dalam train tu pun dah penuh penyokong manutd...mana ada penyokong liverpool...haha....aku p tgk pun..dengan member aku ja...faisal...sampai bukit jalil dalam kul 3 ptg...ramai gila...kat sna...tak sabar nak tgk manutd vs malaysia....sampai2 ingat ka dah buka pintu masuk untuk pintu kuning...rupa2nya tak bukak lagi...tupun dah panjang dah beratur nak masuk...apa lagi ....aku ngan member aku potong barisan jela...haha...

Sesudahnya menunggu hingga ke 5.30 ptg....aksi yng selama ni aku tunggu telah tiba....rasa kagum dan tak percaya je..tgk ....wayne rooney....berbatov...van der sar....tapi paling aku nak tgk.....ferguson...haha...agak mengecewakan la...ronaldo berpindah ke real madrid....nak bt mcm mana....hmmm........game telah bermula....aksi pantas yng ditunjukkan oleh manutd....tanpa membuang masa...rooney menghasilkan gol pertama....tidak lama kemudian...nani pulak.....walaupun aku minat manutd...tapi hati aku tetap sokong malaysia....ingat malaysia tak score dah...akhirnya dpat score jgk...gol pertama malaysia...mmg cantik....mengejutkan jgk....kemudian...second half....bodoh gila ...ben foster....tahan bola tak kena....aduh2...dapatla pemain malaysia score...nampak sengit pulak game waktu second half...first half malaysia longlai je....huhu

Paling tak disangka...dpat saksikan sendiri....owen..bekas pemain liverpool...melakukan petukaran dengan rooney....satu stadium menjerit nama owen......lepas tu dia score pulak....mmg sesuai la untuk no7 tu untuk dia...hehe..harap mcm tula....akhirnya...manutd menang 3-2 dengan malaysia...nampak ada peningkatan la dalam malaysia punya team....huhu....aku rasa puas hati walaupun kena bayar tiket RM 58...huhu....apa pun...harap2 season depan...aku nak manutd balas dendam kat liverpool...kalahkan mereka...dan menang epl...haha....weeee

2 comments:

  1. "Sesudahnya menunggu hingga ke 5.30 ptg....aksi yng selama ni aku tunggu telah tiba....rasa kagum dan tak percaya je.."

    setan kulim mai kecek kl pulak dh.
    kagum sat aku.

    ReplyDelete
  2. biasala tu..setan kangsar jangan marah ye

    ReplyDelete